Fira d’herbes remeieres
El proper diumenge 3 de juny es duu a terme la Fira d’herbes remeieres i productes artesans a la petita població de Vilanova de Sau. En ella s’hi podran trobar, a banda de les parades de productes, demostracions d’oficis antics, una ruta botànica, taller de remeis casolans, conferències i concursos.
Les herbes són una part molt important de la cultura mediterrània i la seva utilització en l’entorn culinari va des d’aromatitzar un plat a aprofitar i introduir una planta en una recepta per les seves propietats medicinals. Ens ajuden a digerir, ens enriqueixen plats, ens potencien sabors i ens guareixen de molts i diversos problemes de salut. A més a més de les moltes aplicacions cosmètiques.
Actualment, i amb una tendència cada vegada més a l’alça, les herbes formen part, no només del catàleg remeier o culinari, si no que també hem descobert la seva vessant més lúdica, trobant plaer en la simple degustació, experimentant diferents barreges i descobrint nous sabors.
Com sempre, us animem a que la visiteu, així com totes les cites que facin referència a l’alimentació.
Si voleu més informació sobre el programa, cliqueu aquí












