Hummus amb dips d’hortalisses
16 maig 2013 – 18:20 | No hay comentarios

Tens un dinar informal amb convidats a casa? Vols menjar llegum però els estofats no t’acaben de convèncer? Et vé de gust fer un picnic diferent?
Aquesta setmana et proposem una recepta fàcil de fer, amb ingredients frescos i una gran riquesa nutricional. Prova de fer un hummus, un plat molt Mediterrani. Et sorprendrà!

Leer artículo completo »
de temporada

Descobreix tot sobre productes de temporada.

la recepta de la iaia

Receptes tradicionals i fàcils amb valoració nutricional.

Menja sa amb Lékué

Receptes fetes amb productes Lékué. Anima’t!

menús de carmanyola

Menja saludable i equilibra la teva butxaca!

trucs de cuina

Se t’ha rostit massa el pollastre? Descobreix com recuperar-lo!

PUBLICITAT
Home » trucs de cuina

Com cuinar correctament a la planxa

Submitted by on 11 juny 2009 – 9:00No hay comentarios

planxaAvui us presentem el sistema de cocció d’un aliment a la planxa.

Com a primer pas, ens hem d’assegurar que la planxa estigui ben calenta abans de posar-hi cap aliment.

Seguidamentafegim un rajolí d’oli en una cara de l’aliment i posem aquesta cara en contacte amb la planxa calenta. Quan haguem de tombar l’aliment seguirem el mateix procediment.

Els motius: si la planxa es ben calenta, en entrar en contacte l’aliment amb aquesta, tancarà els seus porus i evitarà la sortida d’aigua i nutrients cap a l’exterior; alhora en no sotmetre l’oli a un temps llarg a temperatures altes, evitem que es cremi i així aprofitem millor les seves propietats.

COMPARTIR EN FACEBOOK

Deixa el teu comentari!

Pots utilitzar aquestes etiquetes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar.